Pradžia
Numeriai
Einamasis
##navigation.archives##
##common.search##
##manager.announcements##
##navigation.about##
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
##navigation.register##
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai"
Recenzavimas
##navigation.register##
##navigation.login##
en
Nr. 45-46 (2023): Specialusis ugdymas
Pradžia
Numeriai
Einamasis
##navigation.archives##
##common.search##
##manager.announcements##
##navigation.about##
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
##navigation.register##
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai"
Recenzavimas
##navigation.register##
##navigation.login##
en
##navigation.register##
##navigation.login##
en
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Special Education
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Specialusis ugdymas
Nr. 45-46 (2023)
Special Education
Specialusis ugdymas
Publikuota 2023-12-15
Articles
Ingrida Baranauskienė | Jurgita Latakienė
Muzikos terapija asmenims, turintiems intelekto negalią: Stigmos įveikos strategijos
21-34
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Stefanija Ališauskienė | Julija Grigėnaitė
Dominuojančios ugdymo prieigos vaikams, turintiems autizmo spektro sutrikimą, pradinėje mokykloje ugdyti
51–63
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Ivana Rochovská | Eva Dolinská | Dáša Porubčanová | Mária Gažiová
Savaiminio mokymosi ir klasikiniai metodai bei formos tėvų, mokančių vaikus namuose, vertinimu
5-20
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Marcela Čarnická | Veronika Kušnírová | Ivana Rochovská | Viera Šilonová
Ikimokyklinio ugdymo pedagogų požiūris į įtrauktį ir įtraukųjį ugdymą
35-49
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Rita Raudeliūnaitė | Vida Gudžinskienė
Veiksniai, padedantys socialiniams darbuotojams įgalinti asmenis, turinčius intelekto negalią, dienos socialinės globos centruose: socioedukacinis aspektas
95-137
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Diana Strakšienė | Edita Musneckienė
Meninio ugdymo galimybės įgyvendinant įtraukųjį ugdymą: mokytojų mokymosi patirtys tarptautiniame kontekste
77–94
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Asta Vaitkevičienė | Daiva Alifanovienė | Albina Kepalaitė
Mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų profesinį stresą sukeliančių šaltinių analizė
138-158
PDF (anglų)
HTML (anglų)
×
##user.username##
*
##common.required##
##user.password##
*
##common.required##
##user.login.rememberUsernameAndPassword##
##user.login##
##user.login.forgotPassword##
Neturite paskyros?
Registruokites