Mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų profesinį stresą sukeliančių šaltinių analizė
Articles
Asta Vaitkevičienė
Vilniaus universiteto Šiaulių akademija, Vilnius University Siauliai Academy
https://orcid.org/0000-0001-9834-0959
Daiva Alifanovienė
Vilnius University Siauliai Academy, Vilniaus universiteto Šiaulių akademija
https://orcid.org/0000-0002-4534-462X
Albina Kepalaitė
Vilniaus universiteto Šiaulių akademija, Vilnius University Siauliai Academy
https://orcid.org/0000-0001-5346-0615
Publikuota 2023-12-28
https://doi.org/10.15388/se.2023.45.7
PDF (anglų)
HTML (anglų)

Reikšminiai žodžiai

profesinis stresas
streso šaltiniai
mokytojai ir švietimo pagalbos specialistai.

Santrauka

Straipsnyje analizuojami empirinio tyrimo duomenys, atskleidžiantys mokytojams ir švietimo pagalbos specialistams profesinį stresą sukeliančių šaltinių ypatumus. Specialistų patirčiai analizuoti sudarytas klausimynas, kurio teiginiai suformuluoti remiantis profesinio streso mokslinių tyrimų(teorinių ir empirinių) analize.
Klausimynu apklausti 205 respondentai. Remiantis šios imties tiriamosios faktorinės ir patvirtinamosios faktorinės analizių duomenimis, sukonstruotas galutinis klausimynas, tinkamas mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų stresogeniniams šaltiniams tirti. Atskleistos ir statistiškai reikšmingos profesinį stresą sukeliančių šaltinių sąsajos.

PDF (anglų)
HTML (anglų)
##submission.license.cc.by4.footer##

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.