Pradžia
Numeriai
Einamasis
##navigation.archives##
##common.search##
##manager.announcements##
##navigation.about##
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
##navigation.register##
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai"
Recenzavimas
##navigation.register##
##navigation.login##
en
Nr. 47 (2024): Specialusis ugdymas [Kaupiamasis]
Pradžia
Numeriai
Einamasis
##navigation.archives##
##common.search##
##manager.announcements##
##navigation.about##
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
##navigation.register##
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai"
Recenzavimas
##navigation.register##
##navigation.login##
en
##navigation.register##
##navigation.login##
en
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Special Education
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Specialusis ugdymas [Kaupiamasis]
Nr. 47 (2024)
Special Education
Specialusis ugdymas [Kaupiamasis]
Publikuota 2024-12-23
Articles
Renata Bilbokaitė | Ieva Bilbokaitė-Skiauterienė | Violeta Valuntinaitė
Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas: mokyklų vadovų patirtys valdant pokyčius
5-35
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Viera Šilonová | Vladimír Klein | Ivana Rochovská
Ikimokyklinio ugdymo įstaigų įtraukties lygio įsivertinimas
36-56
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Rita Kantanavičiūtė-Petružė | Auksė Ladukienė
Ikimokyklinio amžiaus vaikų sulėtėjusios kalbos raidos ir kalbos neišsivystymo diferenciniai požymiai ir jų charakteristikos
57-90
PDF (anglų)
HTML (anglų)
×
##user.username##
*
##common.required##
##user.password##
*
##common.required##
##user.login.rememberUsernameAndPassword##
##user.login##
##user.login.forgotPassword##
Neturite paskyros?
Registruokites