Pradžia
Numeriai
Einamasis
##navigation.archives##
##common.search##
##navigation.about##
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
##navigation.register##
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai"
Recenzavimas
##navigation.register##
##navigation.login##
en
Nr. 20 (2023): Specialusis numeris „Kalbos ir žmonės: problemos ir sprendimai"
Pradžia
Numeriai
Einamasis
##navigation.archives##
##common.search##
##navigation.about##
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
##navigation.register##
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai"
Recenzavimas
##navigation.register##
##navigation.login##
en
##navigation.register##
##navigation.login##
en
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Taikomoji kalbotyra
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Specialusis numeris „Kalbos ir žmonės: problemos ir sprendimai"
Nr. 20 (2023)
Taikomoji kalbotyra
Specialusis numeris „Kalbos ir žmonės: problemos ir sprendimai"
Publikuota 2023-12-28
Pradžios puslapiai
Meilutė Ramonienė
Redakcinė kolegija ir turinys
1-4
PDF (anglų)
Meilutė Ramonienė | Jūratė Ruzaitė
Pratarmė [Anglų k.]
5-9
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Straipsniai
Anna Verschik | Reili Argus
Šeimos kalbų politikos ir ankstyvosios dvikalbystės sankirta: atvejo analizė
9–27
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Justīne Bondare
Jaunų latvių anglų kalbos vartojimas: daugiakalbės tapatybės ir kalbos dominavimo tyrimas
28–52
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Lydia Risberg
Estų kalbos planavimo rekomendacijos dėl žodžių reikšmių – pagrįstos ir būtinos, ar ne?
53-73
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Zsófia Ludányi | Ágnes Domonkosi
Vengrų kalbos konsultacijų tarnyba: konsultacijos kalbiniais klausimais ir kalbų vadyba
74-88
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Gábor Tillinger
Vengrų kalbos akuzatyvo mokymas švedų kalbos gimtakalbiams: problemos ir sprendimai
89-103
PDF (anglų)
Minna Intke-Hernandez
Įkūnijimas ir bendrystės jausmas kalbų mokymosi nuotoliniu būdu kontekstuose
104-125
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Liina Tammekänd | Reeli Torn-Leesik
Automatinis kalbos dalių žymėjimas (POS) Tartu estų anglų kalbos mokinių tekstyne: mokinių klaidų poveikis CLAWS7 įrankio tikslumui
126-140
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Olympia Tsaknaki
Elektroninio prancūzų kaip užsienio kalbos mokinių tekstyno kūrimas
141-148
PDF (anglų)
HTML (anglų)
F. Nihan Ketrez
Ką lemia asimetrija: turkų kalbos kreipiniai bendraujant su naminiais gyvūnais, kūdikiais ir vaikais
149-157
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Laura Kamandulytė-Merfeldienė | Ineta Dabašinskienė
Asimetrinė komunikacija: kaip kalbame su gyvūnais ir apie juos?
158–171
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Jonas Stepšys
Būdvardiškųjų žodžių derinimo ryšio įsisavinimas dvikalbystės sąlygomis
172–182
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Laima Jancaitė
Subūdvardėjusių lietuvių kalbos dalyvių atpažinimo kriterijai
183-207
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Eglė Krivickaitė-Leišienė
Garsinių ir vaizdinių stimulų įtaka išgalvotų žodžių pakartojimo testo rezultatams
208-220
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Recenzijos, nuomonės, apžvalgos
Velga Polinska | Dite Liepa
Lengvai suprantama kalba socialinei įtraukčiai – atvejo aprašymas
221–229
PDF (anglų)
HTML (anglų)
×
##user.username##
*
##common.required##
##user.password##
*
##common.required##
##user.login.rememberUsernameAndPassword##
##user.login##
##user.login.forgotPassword##
Neturite paskyros?
Registruokites