Inkliuzinės paradigmos pagrindai šiuolaikiniame ugdyme
Articles
Svetlana V. Alekhina
Moscow State University of Psychology & Education, Russia, Maskvos valstybinis psichologijos ir pedagogikos universitetas, Rusija
Elena V. Samsonova
Moscow State University of Psychology & Education, Russia, Maskvos valstybinis psichologijos ir pedagogikos universitetas, Rusija
Tatiana A. Yudina
Moscow State University of Psychology & Education, Russia, Maskvos valstybinis psichologijos ir pedagogikos universitetas, Rusija
Publikuota 2018-12-20
https://doi.org/10.21277/se.v1i38.366
PDF (anglų)

Reikšminiai žodžiai

inkliuzija
inkliuzinis ugdymas
specialieji ugdymosi poreikiai
metodologija
kultūros istorijos teorija
ugdymo individualizavimas

Santrauka

Straipsnio tikslas yra teoriškai sumodeliuoti šiuolaikinio ugdymo inkliuzinę paradigmą. Tyrimas grindžiamas mokslinės literatūros ir antrinių duomenų analize. Remdamosi inkliuzinės paradigmos koncepcinio modelio analize, kultūros istorijos teorijos ir sistemos veiklos metodologijos teiginiais bei inkliuzinio ugdymo empirinių tyrimų rezultatais, autorės nurodo sąlygas inkliuzinio ugdymo plėtotei. Inkliuzinės paradigmos šiuolaikiniame ugdyme evoliucija reikalauja įvairių profesinio bendradarbiavimo modelių ir naujų technologijų bei jungtinės veiklos teorija grindžiamų metodų įdiegimo

PDF (anglų)

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.