Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
T 51 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
Prisijungti
en
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Acta Paedagogica Vilnensia
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Acta Paedagogica Vilnensia
T 51 (2023)
Acta Paedagogica Vilnensia
Publikuota 2024-01-29
Pradžios puslapiai
Irena Stonkuvienė
Redakcinė kolegija ir turinys
1-7
PDF (anglų)
Straipsniai
Seyfullah Gül | Eyup Artvinli
Savanorių patirtis švietimo apie krizines situacijas ateičiai: bendruomenių įgalinimas, iššūkių sprendimas ir atsparios ateities vizija
8-28
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Nataliia Sydorova | Valerii Savytskyi | Taras Kuts
Nuotolinis karo gydytojų mokymasis krizinėse situacijose: DILEMMA kryžminio tyrimo rezultatai
29–46
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Istiqomah As Sayfullooh | Rusdinal Rusdinal | Hadiyanto Hadiyanto | Nesta Olivia | Agung Marhadi
The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels
47–62
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Iryna Sikorska | Massimo Pendenza | Mykhailo Goncharenko | Nataliia Myroshnychenko | Serhii Rtyshchev
Tarpkultūrinis aukštojo mokslo tarptautiškumo dėmuo bei formaliojo ir neformaliojo švietimo tarpkultūrinio mokymosi samprata: Italijos ir Ukrainos ekspertų nuomonė
63–83
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Ugnė Supranavičienė | Genutė Gedvilienė
Organizacijos viduriniosios grandies vadovams kylantys tarnaujančiosios lyderystės kompetencijų ugdymo iššūkiai
84–97
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Jovita Starkutė
Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų organizacinės kultūros adaptyvumo charakteristikos raiška
98–117
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Inese Lusena-Ezera | Gunta Siliņa-Jasjukeviča
Kokia yra mokyklų, kaip mokymosi institucijų, naujovių diegimo įgyvendinimo praktika iš vietos valdžios institucijų perspektyvos?
118–131
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Renata Jukić | Emanuela Ham
Mokytojų stresas ir laisvalaikis kaip streso įveikimo erdvė
132–145
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Jūratė Litvinaitė
Mokytojavimo deprofesionalizacija: sociologinė analizė
146–163
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Barbora Petrů Puhrová
Tėvų dalyvavimas vaikui ruošiant namų darbus: „Turiu padėti savo vaikui nepaisydamas jokių COVID-19“
164–177
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Hanna Chaikovska | Iryna Levchyk | Mykola Fedoruts | Vira Polishchuk | Oksana Mazur
Bendrojo lavinimo mokyklos mokinių socialinės kompetencijos ugdymas neformaliojo ugdymo kontekste
178–198
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Juozapas Labokas
(Ne)susvetimėjimas Lietuvos mokyklose: keturių abiturientų atvejų analizė
199–214
PDF (anglų)
HTML (anglų)
×
##user.username##
*
##common.required##
##user.password##
*
##common.required##
##user.login.rememberUsernameAndPassword##
##user.login##
##user.login.forgotPassword##
Neturite paskyros?
Registruokites