Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
T 50 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
Prisijungti
en
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Acta Paedagogica Vilnensia
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Acta Paedagogica Vilnensia
T 50 (2023)
Acta Paedagogica Vilnensia
Publikuota 2023-08-22
Pradžios puslapiai
Irena Stonkuvienė
Redakcinė kolegija ir turinys
1-7
PDF (anglų)
Straipsniai
Lilija Duoblienė | Simona Kontrimienė | Jogaila Vaitekaitis | Justina Garbauskaitė-Jakimovska | Sandra Kairė
Lietuvos mokyklos ateities scenarijai: „kas iš to?“
8-22
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Donata Petružytė | Violeta Gevorgianienė | Jūratė Charenkova | Miroslavas Seniutis | Eglė Šumskienė | Laimutė Žalimienė | Mai Yamaguchi
Technologijų integravimas į socialinio darbo praktiką ir studijas: poreikis, iššūkiai ir galimybės
23-36
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Adaninggar Septi Subekti | Pratomo Widodo | Erna Andriyanti
Indonezijos užsienio kalbos besimokančiųjų klausymo įgūdžiai pagal CEFR: sąveika su mokytojų požiūriu į indoneziečių kalbos vartojimą
37-51
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Noelia Santamaría-Cárdaba | Suyapa Martínez-Scott
Globalusis švietimas Ispanijos pradinio ugdymo švietimo politikoje: utopija ar realybė?
52-69
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Pedro José Carrillo-López | Andrés Rosa-Guillamón | Eliseo García-Cantó
Istorinė ir konceptuali kūno kultūros ugdymo turinio mokykloje raida: ispaniškasis požiūris
70-87
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Ana Mirosavljević | Branko Bognar | Marija Sablić
Gamtos mokslų mokytojų darbo galimybės ir iššūkiai mokant nuotoliu: mokytojų įsitikinimai ir nuostatos
88-106
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Emilija Vasiliūnaitė | Akvilė Giniotaitė
„Tu esi vaikinas arba mergina – kito pasirinkimo nėra“. Biologinės lyties sampratos biologijos vadovėliuose analizė
107-128
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Erkan Dündar | Niyazi Kaya
GIS integracija į geografijos ugdymo programą Turkijoje: atvejo analizės vertinimas
129-142
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Māra Urdziņa-Deruma | Austra Celmiņa-Ķeirāne | Austra Avotiņa | Inguna Karlsone
Stebėjimo eskizų diagnostinė analizė: Latvijos universiteto pavyzdžiai
143-158
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Edita Naidaitė | Eglė Stasiūnaitienė
Tėvų, ugdančių vaikus šeimoje, funkcijos: Lietuvos atvejis
159-171
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Adelina Hajrullahu | Vlora Sylaj
Priešmokyklinio amžiaus vaikų aplankų svarba Kosove ir jų reikšmė pradinių klasių mokytojams
172-187
PDF (anglų)
HTML (anglų)
×
##user.username##
*
##common.required##
##user.password##
*
##common.required##
##user.login.rememberUsernameAndPassword##
##user.login##
##user.login.forgotPassword##
Neturite paskyros?
Registruokites