Stebėjimo eskizų diagnostinė analizė: Latvijos universiteto pavyzdžiai
Straipsniai
Māra Urdziņa-Deruma
Latvijos universitetas
Austra Celmiņa-Ķeirāne
Latvijos universitetas
Austra Avotiņa
Latvijos universitetas
Inguna Karlsone
Latvijos universitetas
Publikuota 2023-08-22
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2023.50.9
PDF (anglų)
HTML (anglų)

Reikšminiai žodžiai

kriterijai
dizainerių rengimas
rubrikos
eskizai
mokytojų rengimas

Santrauka

Eskizų piešimas laisva ranka šiandien įgyja naują prasmę, nes toks piešimas daugeliu atvejų pakeičiamas eskizavimu naudojant skaitmenines technologijas. Be to, Latvijoje po bendrojo ugdymo turinio reformos eskizavimas įtrauktas į naują pradinio ugdymo programą, todėl pradinių klasių mokytojai privalo turėti eskizavimo patirties ir supratimo apie jį. Eskizų piešimas laisva ranka taip pat yra būsimų dizainerių ugdymo programos dalis. Siekdami įvertinti studijuojančių dizaino ir pradinio ugdymo mokytojų rengimo programas studentų pirminį pasirengimą ir eskizavimo stebint įgūdžius, Latvijos universiteto mokslininkai parengė eskizavimo iš paveikslėlio užduotį, kriterijus ir vertinimo lygių aprašą (rubriką). Tyrimo išvada ta, kad studentų eskizavimo įgūdžius galima plėsti ir lavinti skatinant juos naudoti įvairius techninius metodus ir išraiškos priemones stebėjimo tikslumui lavinti.

PDF (anglų)
HTML (anglų)

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.