Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
T 49 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
Prisijungti
en
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Acta Paedagogica Vilnensia
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Acta Paedagogica Vilnensia
T 49 (2022)
Acta Paedagogica Vilnensia
Publikuota 2023-01-31
Pradžios puslapiai
Irena Stonkuvienė
Redakcinė kolegija ir turinys
1-7
PDF (anglų)
Straipsniai
Dita Nimante | Maija Kokare
Mokytojų požiūris į savo inkliuzinio ugdymo kompetencijas
8-22
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Viktoriia V. Sydorenko | Oksana Dzhus | Roman V. Kozenko | Olena A. Ivanenko | Tetiana M. Zavadska
Mokytojo minkštųjų įgūdžių tobulinimas naujoje švietimo paradigmoje: kompetencijos, vertybės, rodikliai, rezultatai
23-42
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Ilze Briška | Gunta Siliņa-Jasjukeviča
Būsimų mokytojų bendrųjų metakognicijų ugdymas
43-55
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Indrė Lebedytė-Mečionienė
Pradedančiųjų mokytojų susidūrimas su ugdymo realybe: programos „Renkuosi mokyti!“ atvejis
56-68
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Jelizaveta Tumlovskaja | Jonas Ruškus
Mokyklos veiklos kokybės vertinimas kaip Įdėmus žvilgsnis
69-82
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Mārtiņš Driksna | Baiba Kaļķe
Latvijos mokyklų vadovų kompetencijos mokantis dabartinės ugdymo terminijos
83-97
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Sergejus Neifachas | Tomas Butvilas | Kristina Kovaitė
Virtualios mokymosi aplinkos: naujos mokymosi politikos strategijos modeliavimas
98-114
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Rūta Girdzijauskienė | Aida Norvilienė | Gražina Šmitienė | Liudmila Rupšienė
Mokinių įsitraukimo į mokymąsi naudojant skaitmenines priemones stiprinimas
115-130
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Rasa Kulevičienė
Pradinių klasių mokinių įgalinimas reflektuoti mokymąsi: lietuvių kalbos vadovėlių teikiamos galimybės
131-146
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Julija Tuleikytė
Ekopedagogika – dehumanizacija ar humanizacija: P. Freire ir Z. Baumanas
147-158
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Rūta Gajauskaitė
Posthumanistinis žvilgsnis į šeštos klasės pirmosios užsienio kalbos ugdymo turinį
159-173
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Katarina Dadić | Martina Horvat | Una Matea Mikulić
Tėvai kalėjime: vaiko poreikių supratimas švietimo įstaigoje
174-184
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Recenzijos
Loreta Žadeikaitė
Apie Vilniaus universiteto mokslininkų kolektyvinę monografiją „(Ne)išmatuojamas švietimo efektyvumas ir našumas“
185-188
PDF (anglų)
HTML (anglų)
×
##user.username##
*
##common.required##
##user.password##
*
##common.required##
##user.login.rememberUsernameAndPassword##
##user.login##
##user.login.forgotPassword##
Neturite paskyros?
Registruokites