Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
T 40 (2018): Acta Paedagogica Vilnensia
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
Prisijungti
en
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Acta Paedagogica Vilnensia
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Acta Paedagogica Vilnensia
T 40 (2018)
Acta Paedagogica Vilnensia
Publikuota 2018-12-19
Pradžios puslapiai
Irena Stonkuvienė
Pratarmė
9-10
PDF
Akademinės patirtys
Kathryn Roulston | Judith Preissle
Tyrimų su žmonėmis etiškumo dilemos
11-24
PDF
İnci Yılmazlı Trout
Integracija į doktorantūros studijų programą: menu grįstas doktorantų patirčių tyrimas
25-41
PDF (anglų)
Juana M. Sancho-Gil | Fernando Hernández - Hernández
Moterys akademikės: išgyventos patirtys nelygybės kontekste
42-57
PDF (anglų)
Gražina Čiuladienė | Dainius Lasinskas
Konfliktų universitete sprendimas taikant mediaciją: pamokos Lietuvai
58-69
PDF
Mokyklos bendruomenė ir klasės kultūra
Matt Seymour
Kompleksiškumai, prieštaravimai ir karnavalai: mikroetnografinis vidurinio ugdymo mokinių trukdymo per anglų kalbos pamokas tyrimas
70-93
PDF (anglų)
John Brady
Sąsajų tarp pokalbių klasėje ir argumentacinio rašymo tyrimas
94-110
PDF (anglų)
Vita Venslovaitė | Laura Danylienė
Socialinis ir emocinis ugdymas: mokytojo perspektyva
111-126
PDF
Aida Kairienė
Platesnio supratimo link: formalioji mokyklos mikropolitikos koncepto analizė
127-141
PDF (anglų)
Filosofiniai ugdymo klausimai
Justina Garbauskaitė - Jakimovska
Neformaliojo ugdymo ribos: poststruktūralizmo perspektyva
142-154
PDF
Akvilė Giniotaitė
Lytiškumo ugdymas: esamos ir galimos tapatybės. Nuo postmodernizmo posthumanizmo link
155-168
PDF
Kronika
Danguolė Gervytė
Edukologija: sugebėti tiesti tiltus (Interviu su profesore Vilija Targamadze)
169-173
PDF
Pabaigos puslapiai
Acta Paedagogica Paedagogica Vilnensia
Informacija apie autorius
174-177
PDF
×
##user.username##
*
##common.required##
##user.password##
*
##common.required##
##user.login.rememberUsernameAndPassword##
##user.login##
##user.login.forgotPassword##
Neturite paskyros?
Registruokites