Pradžia
Numeriai
Naujausias nr.
Archyvas
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Ankstesnės redkolegijos
##common.editorialMasthead##
Gairės specialiesiems numeriams
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Žurnalo politika
Prisijungti
en
T 11 (1971): Pedagogika ir psichologija
Pradžia
Numeriai
Naujausias nr.
Archyvas
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Ankstesnės redkolegijos
##common.editorialMasthead##
Gairės specialiesiems numeriams
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Žurnalo politika
Prisijungti
en
Prisijungti
en
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Psichologija
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Pedagogika ir psichologija
T 11 (1971)
Psichologija
Pedagogika ir psichologija
Publikuota 1971-01-08
Straipsniai
A. Gučas
K. Ušinskio psichologinės pažiūros
7-16
PDF
J. Martynaitis
Eksperimentinės psichologijos pradmenys Lietuvoje (1910-1940 m.)
17-26
PDF
E. Levanienė
N. Krupskaja apie sąmoningos drausmės auklėjimą
28-40
PDF
J. Naikelytė
Jono Jablonskio paruošta lietuvių kalbos mokymo programa
41-46
PDF
V. Mikėnas
„Naujojo auklėjimo" reikalavimų mokyklai kritika
47-52
PDF
A. Gučas | E. Rimkutė
Regimojo perceptyvinio ieškojimo psichologinės analizės klausimu
55-58
PDF
A. Kulvičienė
Kai kurios VI klasių mokinių akivaizdaus mąstymo ypatybės
59-64
PDF
V. Dzikarienė
Kai kurios meninio mąstymo sąlygos, suvokiant eilėraštį
65-72
PDF
S. Elijošiūtė
Skatinamųjų intonacijų identifikacijos rezultatai
73-78
PDF
J. Laužikas
Kai kurios diferencijuoto mokymo organizacinės formos
81-92
PDF
M. Stakvilevičius | F. Dargis
Bendra varžybų dalyvių vertinimo metodika
93-94
PDF
V. Rajeckas
Humanitarinių dalykų reikšmė teigiamo mokinių požiūrio į mokymąsi ugdymui
95-102
PDF
M. Lazauskienė
Kai kurie lietuvių liaudies pedagogikos tyrinėjimo klausimai
103-108
PDF
Z. Bajoriūnas
Kartų tarpusavio santykių problema
109-116
PDF
V. Bernotas
Grafinių darbų panaudojimas gamtos pamokose
117-122
PDF
J. Dailidienė
Antruosius metus einančių lietuvių vaikų aktyvaus žodyno sudėtis (apimtis) priklausomai nuo auklėjimo sąlygų
123-126
PDF
E. Kuzmickaitė
Pagrindiniai informacijos tipai, kuriuos perduoda present perfect, past indefinite ir past perfect, ir kaip jų mokyti lietuvius studentus
127-138
PDF
L. Šliosbergas
Dėl diferencijuoto profesinio - darbinio apmokymo pagalbineje internatinėje mokykloje pagrindimo
139-152
PDF
×
##user.username##
*
##common.required##
##user.password##
*
##common.required##
##user.login.rememberUsernameAndPassword##
##user.login##
##user.login.forgotPassword##
Neturite paskyros?
Registruokites