Pradžia
Numeriai
Naujausias nr.
Archyvas
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Ankstesnės redkolegijos
##common.editorialMasthead##
Gairės specialiesiems numeriams
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Žurnalo politika
Prisijungti
en
T 67 (2022): Psichologija
Pradžia
Numeriai
Naujausias nr.
Archyvas
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Ankstesnės redkolegijos
##common.editorialMasthead##
Gairės specialiesiems numeriams
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Žurnalo politika
Prisijungti
en
Prisijungti
en
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Psichologija
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Psichologija
T 67 (2022)
Psichologija
Publikuota 2022-10-17
Pradžios puslapiai
Jurgita Lazauskaitė-Zabielskė
Redakcinė kolegija ir turinys
1-7
PDF (anglų)
Straipsniai
Tadas Vadvilavičius | Aurelija Stelmokienė
Darbo–šeimos vaidmenų praturtinimo saviveiksmingumo skalės lietuviškosios versijos psichometrinės charakteristikos
8-23
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Marija Aušraitė | Kristina Žardeckaitė-Matulaitienė
Psichosocialinių veiksnių sąsajos su tėvų savęs stigmatizavimu dėl aktyvumo ir dėmesio sutrikimą turinčio vaiko: sisteminė literatūros analizė
34-46
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Kexin Li | Aitao Lu | Ruchen Deng | Hui Yi
The Unique Cost of Human Eye Gaze in Cognitive Control: Being Human-Specific and Body-Related?
47-69
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Agnė Dzimidienė | Dalia Bagdžiūnienė
Darbuotojų vikrumo ir saviveiksmingumo reikšmė inovatyviam elgesiui organizacijoje
70-88
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Neringa Grigutytė | Vita Mikuličiūtė | Karolina Petraškaitė | Antanas Kairys
Becko skalių (BDI-II, BAI, BHS, BSS ir CBOCI) norminės ir klinikinės imčių įverčių palyginimas ir klinikai svarbių atskirties įverčių nustatymas
89-111
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Trumpi pranešimai
Gintautas Šilinskas | Saulė Raižienė
Antrokų mokytojų streso veiksniai: ryšiai su klasės veiklų dažnumu ir mokytojų bendravimo su klase stiliumi
24-33
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Psichologija praktikai
Saulė Raižienė | Ingrida Gabrialavičiūtė | Renata Garckija
Geresnės mokinių motyvacijos link: DoIT3 tyrimo pagrindiniai rezultatai ir rekomendacijos
112-124
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Jurgita Lazauskaitė-Zabielskė | Arūnas Žiedelis | Ieva Urbanavičiūtė
Sėkmingas darbas nuotoliniu būdu: kokie darbuotojų įgūdžiai jam svarbūs?
125-137
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Pabaigos puslapiai
Jurgita Lazauskaitė-Zabielskė
Gairės autoriams, teikiantiems paraiškas į žurnalą „Psichologija“
138-169
PDF (anglų)
×
##user.username##
*
##common.required##
##user.password##
*
##common.required##
##user.login.rememberUsernameAndPassword##
##user.login##
##user.login.forgotPassword##
Neturite paskyros?
Registruokites