Geresnės mokinių motyvacijos link: DoIT3 tyrimo pagrindiniai rezultatai ir rekomendacijos
Psichologija praktikai
Saulė Raižienė
Vilnius University, Lithuania, Vilniaus universitetas, Lietuva
Ingrida Gabrialavičiūtė
Mykolas Romeris University, Lithuania, Mykolo Romerio universitetas, Lietuva
https://orcid.org/0000-0002-4022-4223
Renata Garckija
Mykolas Romeris University, Lithuania, Mykolo Romerio universitetas, Lietuva
Publikuota 2022-12-30
https://doi.org/10.15388/Psichol.2022.58
PDF (anglų)
HTML (anglų)

Reikšminiai žodžiai

motyvuojantis mokinius ir jų nemotyvuojantis mokytojų bendravimas
Žiedinis modelis
savideterminacijos teorija

Santrauka

Straipsnyje pristatoma savideterminacijos teorija pagrįsta mokytojų (ne)motyvuojančio bendravimo su mokiniais Žiedinio modelio koncepcija. Remiantis projekto „Veiksmingo mokymo(si) paieška: mokinius (ne)motyvuojančio mokytojo elgesio žiedinio profilio vertinimas ir pasekmės (DoIT3)“ (projektą remia Lietuvos mokslo taryba pagal nacionalinę programą „Gerovės visuomenė“, Nr. S-GEV-21-2) metu atlikto tyrimo duomenimis, pateikiamos rekomendacijos švietimo bendruomenės nariams, kaip veiksmingai puoselėti mokinių motyvacinius išteklius ir gerovę.

PDF (anglų)
HTML (anglų)

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##

<< < 1 2