Pradžia
Numeriai
Naujausias Nr.
Archyvas
Paieška
Apie
Apie žurnalą
Journal Policy
##common.editorialMasthead##
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Registruotis
Įteikti straipsnį
Peer-Review
Registruotis
Prisijungti
en
2025: Komunikacija ir informacija. Studentų mokslinių darbų almanachas
Pradžia
Numeriai
Naujausias Nr.
Archyvas
Paieška
Apie
Apie žurnalą
Journal Policy
##common.editorialMasthead##
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Registruotis
Įteikti straipsnį
Peer-Review
Registruotis
Prisijungti
en
Registruotis
Prisijungti
en
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Vilnius University Open Series
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Komunikacija ir informacija. Studentų mokslinių darbų almanachas
2025
Vilnius University Open Series
Komunikacija ir informacija. Studentų mokslinių darbų almanachas
Publikuota 2025-03-28
Pradžios puslapiai
Asta Mikalauskienė
Redakcinė kolegija ir turinys
1-5
PDF (anglų)
Straipsniai
Greta Aleksandravičiūtė
Dirbtinio intelekto taikymas projektams valdyti: praktikų požiūris
6-17
PDF (anglų)
Raminta Majauskaitė
Žurnalistų vaidmenys ir saugumas Lietuvos socialiniuose protestuose (2021–2023 m.)
87-105
PDF (anglų)
Adomas Taraskevičius | Edvinas Grigalaitis
Išorinės komunikacijos svarba stiprinant sporto organizacijos ir jos suinteresuotųjų grupių ryšius: Kauno tinklinio mėgėjų lygos atvejis
106-125
PDF (anglų)
Simona Uksaitė
Pilietinis pasipriešinimas Lietuvoje: kaip reklamos kampanijų strategiją įgyvendina Krašto apsaugos ministerija?
126-142
PDF (anglų)
Eglė Baranauskaitė
Sekėjų požiūris į socialinių medijų nuomonės formuotojo savęs atskleidimo reklamoje poveikį nuomonės formuotojui sekti ir sekėjų sprendimui pirkti reklamuojamus prekių ženklus
18-32
PDF (anglų)
Vitalija Butkutė | Asta Urbanavičiūtė-Globienė
Vaizdo ir garso santykis „Play has no limits“ reklamos kampanijoje: semiotinis požiūris
33-58
PDF (anglų)
Karolina Kryževičiūtė
Vartotojų empatinis atsakas ir emocinis įsitraukimas į Lietuvos Raudonojo Kryžiaus socialinę reklamą
59-72
PDF (anglų)
Dovilė Leknickienė
Komunikacijos vaidmuo plėtojant nuotolinius mokymus ir įtraukųjį švietimą Lietuvoje
73-86
PDF (anglų)
×
##user.username##
*
##common.required##
##user.password##
*
##common.required##
##user.login.rememberUsernameAndPassword##
##user.login##
##user.login.forgotPassword##
Neturite paskyros?
Registruokites