Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
T 23 (2009): Acta Paedagogica Vilnensia
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
Prisijungti
en
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Acta Paedagogica Vilnensia
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Acta Paedagogica Vilnensia
T 23 (2009)
Acta Paedagogica Vilnensia
Publikuota 2009-12-22
Kronika
Stasė Valatkienė
Knygos
PDF
Straipsniai
Vanda Aramavičiūtė
Pratarmė
pratarme.pdf
NUOTOLINIO MOKYMO PERSPEKTYVOS
Rimantas Laužackas † | Margarita Teresevičienė | Airina Volungevičienė
Nuotolinio mokymo(si) turinio projektavimo modelis: kokybės vertinimo dimensijos ir veiksniai
9-20
9-20.pdf
Artūras Mickus | Antanas Vidžiūnas
Informacinių komunikacinių technologijų ir nuotolinių studijų metodų diegimas tradicinėse studijose
21-28
21-28.pdf
Aušra Rutkienė | Elena Trepulė
Nuotolinis suaugusiųjų mokymas(is) mokymosi visą gyvenimą kontekste
29-42
29-42.pdf
Edita Butrimė | Vaiva Zuzevičiūtė | Justina Jarmakovienė
Mišraus mokymo poreikiai socialinių mokslų studentų ir dėstytojų požiūriu
43-51
43-51.pdf
ŽINIŲ IR TAPATUMO PROBLEMA INFORMACINĖJE VISUOMENĖJE
Elvyda Martišauskienė
Žinių sritys pedagogo kompetencijos ribose
52-62
52-62.pdf
Janete Zygmantas
Kritinės pedagogikos supratimas ir įtaka žinių kaupimui
63-78
63-78.pdf
Lilija Duoblienė
Ar pavyks išvengti hibridinio tapatumo formavimo(si) informacinėje visuomenėje?
79-91
79-91.pdf
Jolita Buzaitytė-Kašalynienė | Virgina Rinkevičienė
Moters savo kūno suvokimas kaip socializacijos rizikos veiksnys
92-103
92-103.pdf
Laimutė Kardelienė
Pirmoko šeimos įtrauka į mokyklos bendruomenę pailgintos dienos grupėje
104-117
104-117.pdf
MAGDALENOS KARČIAUSKIENĖS PEDAGOGINIŲ IDĖJŲ AKTUALUMAS KINTANČIAI MOKYKLAI
Stasė Valatkienė
Istorinių ištakų paieška – kertinis Magdalenos Karčiauskienės pedagogikos principas
118-122
118-122.pdf
Antanina Grabauskienė
Magdalena Karčiauskienė apie tarpukario Lietuvos didaktų įnašą į šalies pradinio ugdymo sistemą
PDF
Aušra Žemgulienė | Sigita Montvilaitė
Klasikinės mokytojo sampratos raidos atspindys Magdalenos Karčiauskienės darbuose
129-139
129-139.pdf
×
##user.username##
*
##common.required##
##user.password##
*
##common.required##
##user.login.rememberUsernameAndPassword##
##user.login##
##user.login.forgotPassword##
Neturite paskyros?
Registruokites