Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
T 27 (2011): Acta Paedagogica Vilnensia
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
Prisijungti
en
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Acta Paedagogica Vilnensia
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Acta Paedagogica Vilnensia
T 27 (2011)
Acta Paedagogica Vilnensia
Publikuota 2011-12-29
Straipsniai
Vanda Aramavičiūtė
Pratarmė
9-10
9-10.pdf
EDUKACINIŲ TYRIMŲ METODOLOGIJA
Bronislovas Bitinas
Disertacinis tyrimas: tikrovės nuotrauka ir kūrybinė intervencija
11-21
11-21.pdf
Romanas Januškevičius | Dalius Pumputis
Statistinių metodų taikymo edukologiniuose tyrimuose klaidos
22-32
22-32.pdf
Tomas Butvilas | Janete Zygmantas
Etnografinė atvejo studija edukologiniame tyrime
33-42
33-42.pdf
GLOBALUMAS IR VERTYBĖS
Elvyda Martišauskienė
Paauglių požiūris į dvasines vertybes: kaitos tendencijos
43-54
43-54.pdf
Vanda Aramavičiūtė
Vyresniųjų mokinių emocinių išgyvenimų pokyčiai: longitudinis tyrimas
55-66
55-66.pdf
Roma Kriaučiūnienė
Užsienio kalbų mokytojų dorinės nuostatos kognityvinis-prasminis lygmuo: komparatyvistinis aspektas
67-78
67-78.pdf
Romanas Vasiliauskas
Mokymasis – vertybių ugdymo veiksnys: aksiologinės prasmės įžvalgos
79-90
79-90.pdf
UGDYMO PROCESO KAITA
Vilija Targamadzė
Produktyvus mokymasis – pedagoginės sistemos bendrojo lavinimo mokykloje kaitos akstinas
91-101
91-101.pdf
Zita Nauckūnaitė
Lietuvių kalbos ir literatūros dalyko samprata: vidurinio ugdymo kaitos diskursas
102-114
102-114.pdf
Madis Lepik | Anita Pipere
Baltijos ir Šiaurės šalių matematikos mokytojų nuostatų lyginamoji studija
115-123
115-123.pdf
Asta Kiaunytė | Dalia Puidokienė
Dialogas kaip ugdomasis susitikimas socialinio darbo kontekste
124-138
124-138.pdf
Kronika
Leonas Jovaiša
Žmogaus ugdymo mokslo sistemos klausimu
139-141
139-141.pdf
KNYGOS
Tatjana Bulajeva
N. Burkšaitienės ir J. Šliogerienės monografija „Neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimas ir pripažinimas universitete“
142-143
142-143.pdf
Irena Stonkuvienė
Žvalgantis po ideologizuotas teritorijas: apie L. Duoblienės monografiją
144-145
144-145.pdf
SEMINARAI
Roma Kriaučiūnienė
Tarptautinis seminaras moralinės kompetencijos plėtotės klausimu
146-148
146-148.pdf
JUBILIEJAI
Ona Tijūnėlienė
Gabrielė Petkevičaitė-Bitė – lietuvių tautos mokytoja ir auklėtoja
149-151
149-151.pdf
Vanda Aramavičiūtė
Žurnalui „Acta paedagogica Vilnensia“ – 20
152-156
152-156.pdf
×
##user.username##
*
##common.required##
##user.password##
*
##common.required##
##user.login.rememberUsernameAndPassword##
##user.login##
##user.login.forgotPassword##
Neturite paskyros?
Registruokites