Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
T 31 (2013): Acta Paedagogica Vilnensia
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
Prisijungti
en
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Acta Paedagogica Vilnensia
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Acta Paedagogica Vilnensia
T 31 (2013)
Acta Paedagogica Vilnensia
Publikuota 2013-12-27
Straipsniai
Acta Paedagogica Vilnensia
PRATARMĖ
editorial-pratarme
editorial-pratarme.pdf
ŠVIETIMO POLITIKA: ISTORIJA IR DABARTIS
Rimantas Želvys
LIETUVOS AUKŠTOJO MOKSLO STUDIJŲ FINANSAVIMO POLITIKA: ISTORINĖ RAIDA IR „STUDENTO KREPŠELIO“ MODELIO ĮDIEGIMO PADARINIAI
9-18
9-18.pdf
Vadim Rouk
MOKYMO PROGRAMOS ISTORIJA IR PLANAVIMAS: TEORINĖ KONSTRUKCIJA IR KAI KURIOS MOKYMO PROGRAMOS TOBULINIMO GAIRĖS ESTIJOJE 1987–1996 METAIS
19-29
19-29.pdf
UGDYMAS KARJERAI: LŪKESČIAI, STRATEGIJOS, METODAI
Antanas Kairys | Ieva Urbanavičiūtė | Birutė Pociūtė | Audronė Liniauskaitė
VYRESNIŲJŲ KLASIŲ MOKINIŲ IR STUDENTŲ LAIKO PERSPEKTYVOS IR KARJEROS PLANAVIMO GEBĖJIMŲ SĄSAJOS
30-46
30-46.pdf
Rūta Sargautytė | Daiva Juozapavičienė | Edita Šatienė
NEĮGALIŲJŲ PROFESINIS ORIENTAVIMAS KAIP PROFESINĖS REABILITACIJOS PASLAUGA
47-60
47-60.pdf
Vilija Targamadzė
PROBLEMINIO MOKYMOSI KAIP STUDIJŲ METODO IR KAIP STRATEGIJOS SAMPRATOS PROBLEMA
61-68
61-68.pdf
Aušra Rutkienė | Ilona Tandzegolskienė
GEBĖJIMO VEIKTI SAVARANKIŠKAI RAIŠKA UNIVERSITETINIŲ STUDIJŲ METU (SOCIALINIŲ MOKSLŲ SRITIES ATVEJIS
69-83
69-83.pdf
Daiva Grakauskaitė-Karkockienė
STUDENTŲ KŪRYBIŠKUMO, ASMENYBĖS BRUOŽŲ IR GIMIMO EILIŠKUMO SĄSAJOS
84-94
84-94.pdf
MOKYTOJO PROFESIJA: YPATUMAI IR IŠŠŪKIAI
Margarita Kozhevnikova
MOKYTOJAS SAVYJE IR SU SAVIMI
95-109
95-109.pdf
Gediminas Merkys | Daiva Bubelienė
PROFESINIO PERDEGIMO ĮVEIKA IR HOBIS: MOKYTOJŲ APKLAUSOS DUOMENYS
110-125
110-125.pdf
Rasa Rudžinskienė
KOUČINGO METODO TAIKYMO GALIMYBĖS MOKYTOJŲ PROFESINĖJE VEIKLOJE
126-140
126-140.pdf
Kronika
Ona Tijūnėlienė
KLAIPĖDOS UNIVERSITETE APGINTA DISERTACIJA, SKIRTA KOMUNIKACINEI KOMPETENCIJAI UGDYTI
141-144
141-144.pdf
Vanda Aramavičiūtė
DISERTACIJA APIE MOKYTOJO NARATYVO ĮTAKĄ MOKINIO ESTETINIAM SUVOKIMUI
145-146
145-146.pdf
Tatjana Bulajeva
MOKINIŲ PAŽINTINIŲ MOKĖJIMŲ UGDYMAS PANAUDOJANT REALŲ IR VIRTUALŲ EKSPERIMENTĄ CHEMIJOS PAMOKOSE (Romano Voronovič daktaro disertacija)
147-148
147-148.pdf
Acta Paedagogica Vilnensia
INFORMACIJA APIE AUTORIUS
PDF
Acta Paedagogica Vilnensia
REIKALAVIMAI „ACTA PAEDAGOGICA VILNENSIA“ SPAUSDINAMIEMS STRAIPSNIAMS
requirements_for_contributions.p
×
##user.username##
*
##common.required##
##user.password##
*
##common.required##
##user.login.rememberUsernameAndPassword##
##user.login##
##user.login.forgotPassword##
Neturite paskyros?
Registruokites