Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
T 54 (2025): Acta Paedagogica Vilnensia
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Editorial Masthead
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
Archyvas
/
Acta Paedagogica Vilnensia
T 54 (2025)
Acta Paedagogica Vilnensia
Publikuota 2025-09-01
Pradžios puslapiai
Irena Stonkuvienė
Redakcinė kolegija ir turinys
1-7
PDF
Straipsniai
Olga Astratova | Karīna Spridzāne | Zanda Rubene
Nuo tautų draugystės ir socialistinės demokratijos koncepcijos iki daugiakultūriškumo atsiradimo: Latvijos kelias (1991–2004)
8-24
PDF
HTML
Ines Blažević | Bruno Matijašević
Mokytojų laisvalaikio veiklų ir mokymo stilių sąsajos
25-40
PDF
HTML
Ahmad M. Mahasneh | Ahmad M. Gazo
Mokytojų emocinio darbo strategijų ir patiriamo perdegimo ryšys
41-59
PDF
HTML
Simona Lunina | Vaida Jurgilė
Būti pabėgėlių vaikų mokytoju: teorinės įžvalgos
60-74
PDF
HTML
Šarūnė Nagrockaitė
Lietuvos bendrojo ugdymo turinio kaita: siauras ar platus ugdymo turinys
75-90
PDF
HTML
Paulina Drėgvaitė
Lyčių lygybės užtikrinimas: ugdymo turinio politika Lietuvos švietime
91-104
PDF
HTML
Lijana Stundžė | Aurelija Novelskaitė | Reda Adomaitienė
Lyties perspektyvos komunikacija universiteto mokymo programose: atvejo analizė
105-119
PDF
HTML
MacDonald Kanyangale | Angela James | Cecile Gerwel Proches | Valentina Dagienė | Asrun Matthiasdottir | Inggriani Liem † | Eglė Jasutė | Haraldur Audunsson
Aukštojo mokslo STEAM programų transformacija nepastoviame, neapibrėžtame, sudėtingame ir dviprasmiškame pasaulyje
120-138
PDF
HTML
Agnė Girkontaitė
Lietuvos aukštojo mokslo akademinis diskursas – neoliberalizmo link
139-156
PDF
HTML
Laura Kildė
Humanizuoti skaitmeninį kalbų mokymą 5.0 per Freire’o prizmę
157-169
PDF
HTML
Jarmila Honzíková | Tetjana Tomášková
Kūrybinis mąstymas ir jo vaidmuo Pramonės 5.0 eroje
170-189
PDF
HTML
Rasa Aškinytė
Loginiu mąstymu pagrįstas ugdymas(is) etikos pamokose: tyrimų apžvalga
190-206
PDF
HTML
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Pamiršote slaptažodį?
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites