Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
T 45 (2020): Acta Paedagogica Vilnensia
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
Prisijungti
en
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Acta Paedagogica Vilnensia
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Acta Paedagogica Vilnensia
T 45 (2020)
Acta Paedagogica Vilnensia
Publikuota 2020-12-28
Pradžios puslapiai
Irena Stonkuvienė
Redakcinė kolegija ir turinys
1-7
PDF (anglų)
Irena Stonkuvienė
Pratarmė
8-9
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Straipsniai
Lilija Duobliene | Sandra Kaire | Irena Zaleskiene
Socialinė atsakomybė nacionaliniuose švietimo politikos dokumentuose: DIALLS projekto perspektyva
10-29
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Ilze Briška | Gunta Siliņa-Jasjukeviča
Mokinių kultūrinio supratingumo skatinimas bendrojo ugdymo mokyklose: mokytojų patirtys ir iššūkiai
30-41
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Oksana Pryshlіak | Vira Polishchuk | Natalia Lupak
Tarpkultūrinės edukacinės erdvės poveikis būsimų mokytojų tarpkultūrinės kompetencijos formavimuisi aukštojoje pedagoginėje mokykloje
42-59
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Tatjana Bicjutko | Līva Goba-Medne
Anglų kalbos politika mokytojų ir mokytojų rengėjų atžvilgiu Latvijoje: įžvalgos pritaikius veiklos sistemų analizę
60-76
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Akvilė Giniotaitė
Mokinių lytiškosios patirtys. Lytinio raštingumo link
77-96
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Iveta Kestere | Irena Stonkuviene | Zanda Rubene
Naujasis sovietinis žmogus moters kūne: motina, mokytoja, traktorininkė
97-109
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Lina Bairašauskienė
Moterys Lietuvos mokyklų vadyboje: etnografinė perspektyva
110-126
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Birutė Ambrazevičiūtė
Pedagogo profesinės tapatybės fenomenas ir atlikėjo tapatumas: kur baigiasi scena ir prasideda klasė?
127-144
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Giedrė Paurienė | Irena Žemaitaitytė
Mokytojų pašaukimo vaidmuo efektyvinant švietimo sistemą
145-159
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Vilma Žydžiūnaitė | Marius Daugėla
Dėstytojo profesinė savimonė sąveikose su studentais aukštajame moksle: gyvenamasis laikas ir santykis
160-174
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Karolina Rybačiauskaitė
Reflektyvus ar difraktyvus mokymas(is)? Paulo Ramsdeno ir Karen Barad požiūrių sutapimai
175-183
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Jovita Matulaitienė | Lina Kaminskienė
Metamokymasis: koncepto analizė
184-202
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Tomas Lazdauskas | Albina Saikauskienė
Pedagoginės praktikos metu studentų patiriami sunkumai: klausimyno struktūros psichometrinės savybės
203-215
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Brigita Miseliūnaitė | Gintautas Cibulskas
Asmens branda ir jos atspindžiai konceptualiuosiuose Lietuvos švietimo dokumentuose
216-234
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Kronika
Monika Orechova
4-oji nacionalinė mokslinė konferencija „LETA 2020: Švietimas ir ugdymas, jungiantys bendruomenes“
235-236
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Pabaigos puslapiai
Irena Stonkuvienė
Apie autorius
237-243
PDF (anglų)
Irena Stonkuvienė
Nurodymai autoriams ir bibliografiniai duomenys
246-248
PDF (anglų)
×
##user.username##
*
##common.required##
##user.password##
*
##common.required##
##user.login.rememberUsernameAndPassword##
##user.login##
##user.login.forgotPassword##
Neturite paskyros?
Registruokites