Pradžia
Numeriai
Naujausias nr.
Archyvas
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Gairės specialiesiems numeriams
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
T 7 (2013): Socialinė teorija, empirija, politika ir praktika
Pradžia
Numeriai
Naujausias nr.
Archyvas
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Gairės specialiesiems numeriams
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
Prisijungti
en
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Socialinė teorija, empirija, politika ir praktika
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Socialinė teorija, empirija, politika ir praktika
T 7 (2013)
Socialinė teorija, empirija, politika ir praktika
Publikuota 2013-01-01
-
STEPP 2013 Nr. 7
Tituliniai puslapiai
1-3
PDF
STEPP 2013 Nr. 7
Turinys
5
PDF
Tomas Bacys
Paauglių priklausomybė nuo socialinių tinklų internetinėje erdvėje
9-23
PDF
Rasa Rudžinskienė
Jaunų ilgalaikių bedarbių integracijos į darbo rinką ypatumai
24-37
PDF
Mikelis Grivins
Construction of Pupil Identities at School
38-52
PDF
Valdonė Šaulienė
13–16 metų paauglių, gyvenančių modernėjančioje Lietuvoje, tautinės vertybės
53-66
53.pdf
Lina Garšvė
Tautinės tapatybės kaita: lietuvių kilmės mokinių atvejis
67-74
67.pdf
Reda Šatūnienė
Saugumo jausmo konstravimas neformalioje jaunimo subkultūroje
75-83
75_satuniene.pdf
Daiva Alifanovienė | Asta Vaitkevičienė
Suaugusiųjų mokyklų ugdytinių socialinės adaptacijos problemas lemiantys veiksniai
84-96
84.pdf
Beata Krzywosz-Rynkiewicz
Responsibility as a social capital phenomenon in the eyes of young people. International perspective
97-107
97.pdf
Jolanta SKIRMANTIENĖ
Neformaliojo ugdymo svarba pozityviajai socializacijai
108-118
108_skirmantiene.pdf
Susanne Johansson
Innovative Methods and Models of Collaboration in the Field of Pedagogical Prevention of Xenophobia, Anti-Semitism and Right-wing Extremism: Chances and Perspectives for a Better Cooperation between Formal and Non-formal Education in Germany
119-132
119.pdf
Dawn Mannay
Accessing the academy: developing strategies to engage and retain marginalised young people on successful educational pathways
133-140
133_manny.pdf
Žaneta Grinkevičiūtė | Jorūnė Vyšniauskytė-Rimkienė
Prevencinis socialinių įgūdžių lavinimas vidurinėje mokykloje: paauglių socialinių įgūdžių raiškos ypatumai
141-157
141.pdf
×
##user.username##
*
##common.required##
##user.password##
*
##common.required##
##user.login.rememberUsernameAndPassword##
##user.login##
##user.login.forgotPassword##
Neturite paskyros?
Registruokites