Intelekto struktūra: protiškai atsilikusių ir specifinių mokymosi negalių turinčių vaikų WISC profilių lyginamoji analizė

Santrauka

Šiame straipsnyje atskleidžiami intelekto struktūros ypatumų skirtumai tarp psichiškai atsilikusių, turinčių mokymosi sutrikimų ir mokinių su aukštais pasiekimais. Eksperimentinis tyrimas parodė reikšmingą skirtumą tarp visų grupių WISC plataus-masto balų rezultatuose, verbaliniuose ir atlikimo baluose (p<0.05). Vaikų su mokymosi sutrikimais atlikimo IQ buvo reikšmingai aukštesnis nei jų verbalinis IQ. Vaikų su garsiniais-vizualiniais sutrikimais profilis turi tendenciją tapti vienodesniu (nėra reikšmingų skirtumų tarp verbalinio ir atlikimo IQ). Didžiausias rezultatų kintamumas pastebėtas vaikų su aukštais pasiekimais rezultatuose, o mažiausias kintamumas psichiškai atsilikusių vaikų rezultatuose.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.