Atidėliojimas, saviveiksmingumas ir laiko valdymas akademinėje veikloje

Santrauka

Straipsnyje siekiama įvertinti akademinio saviveiksmingumo ir akademinio laiko valdymo gebėjimų są­veiką su akademiniu atidėliojimu. Tyrime dalyvavo 153 patogiuoju būdu atrinkti Vilniaus miesto univer­sitetų studentai, kurių amžiaus vidurkis 20,2 metų (SD = 1,21). Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad didėjantis akademinis saviveiksmingumas siejasi su mažėjančiu akademiniu atidėliojimu, bet pernelyg stiprus tikė­jimas savo gebėjimais – didėjančiu akademiniu atidėliojimu. Taip pat aptikta, kad, gerėjant akademinio laiko valdymo gebėjimams, akademinio atidėliojimo ir akademinio saviveiksmingumo ryšys silpnėja.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.