Pradžia
Numeriai
Naujausias nr.
Archyvas
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Ankstesnės redkolegijos
##common.editorialMasthead##
Gairės specialiesiems numeriams
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Žurnalo politika
Prisijungti
en
T 2 (1981): Psichologija
Pradžia
Numeriai
Naujausias nr.
Archyvas
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Ankstesnės redkolegijos
##common.editorialMasthead##
Gairės specialiesiems numeriams
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Žurnalo politika
Prisijungti
en
Prisijungti
en
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Psichologija
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Psichologija
T 2 (1981)
Psichologija
Publikuota 1981-12-21
Straipsniai
G. Mikšytė
Kūrybiškos asmenybės ugdymas ir mokinių intelektinio aktyvumo problema
3-8
PDF
A. Dževečka
Aukštesnių klasių mokinių mokymosi interesų ir atminties bei mąstymo ypatumų koreliacinė analizė
9-16
PDF
A. Dževečka
Aukštesnių klasių mokinių mokymosi interesų tyrimas
17-26
PDF
A. Bagdonas
Sensorinės – percepcinės veiklos selektyvumas
27-40
PDF
D. Lygis
Aukštesnių klasių normalių ir anomalių mokinių dėmesio savybių tyrimas
41-51
PDF
R. Kočiūnas
Regimųjų stimulų atpažinimo asimetrija tikimybinio prognozavimo sąlygomis
52-60
PDF
Feliksas Laugalys
Neurofiziologiniai regos povaizdžio koreliatai
61-74
PDF
V. Martišius
Regimųjų vaizdų integracija ir kampinės iliuzijos
75-84
PDF
T.R. Jovaiša
Figūrų dydžio ir formos haptinio suvokimo ypatumai
85-93
PDF
E. Ulčinaitė
Retorikos mokslas apie afektų vaidmenį oratoriniame mene
94-100
PDF
×
##user.username##
*
##common.required##
##user.password##
*
##common.required##
##user.login.rememberUsernameAndPassword##
##user.login##
##user.login.forgotPassword##
Neturite paskyros?
Registruokites