Potencialių pardavimų baigties prognozavimas naudojant mašininio mokymosi modelius
Articles
Eimantė Žemytė
Vilnius University
Published 2025-05-12
https://doi.org/10.15388/MITT.2025.33
PDF

Keywords

klientų valdymo sistema (angl. Customer Relationship Management, CRM)
verslas verslui (angl. Business To Business, B2B),
logistinė regresija
atsitiktinis miškas (angl. Random Forest)

How to Cite

Žemytė, E. (2025) “Potencialių pardavimų baigties prognozavimas naudojant mašininio mokymosi modelius”, Vilnius University Open Series, pp. 289–296. doi:10.15388/MITT.2025.33.

Abstract

Potencialių pardavimų baigties prognozavimas atliktas naudojant klasifikacinius: logistinės regresijos ir atsitiktinio miško (angl. Random Forest) modelius. Duomenų pagrindinis šaltinis – klientų ryšių valdymo sistema „Microsoft Dynamics 365 CRM“. Papildomi šaltiniai – „Sodros“ ir „Registrų centro“ viešųjų duomenų rinkiniai. Kryžminės validacijos metu nustatyta, kad atsitiktinio miško modelis yra veiksmingesnis (vidutinis tikslumas 91 %), palyginti su logistinės regresijos modeliu (vidutinis tikslumas 74 %). Taip pat nustatyta, kad pardavimų baigties prognozei, remiantis Gini indeksu, statistiškai reikšmingiausi „Microsoft Dynamics 365 CRM“ duomenys.

PDF
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Downloads

Download data is not yet available.