Pradžia
Numeriai
Naujausias nr.
Archyvas
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Išoriniai ekspertai
Straipsnio sklaida
Istorija
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
T 66 (2014): Kalbotyra
Pradžia
Numeriai
Naujausias nr.
Archyvas
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Išoriniai ekspertai
Straipsnio sklaida
Istorija
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
Prisijungti
en
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Kalbotyra
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Kalbotyra
T 66 (2014)
Kalbotyra
Publikuota 2014-12-29
Straipsniai
Ineta Dabašinskienė | Laura Kamandulytė-Merfeldienė
Šalutiniai pažyminio sakiniai: kodėl vaikams sunku juos suprasti?
7-26
PDF in Lithuanian (anglų)
Jurgita Kapočiūtė-Dzikienė | Andrius Utka | Ligita Šarkutė
Seimo posėdžių stenogramų tekstynas autorystės nustatymo bei autoriaus profilio sudarymo tyrimams
27-45
PDF in Lithuanian (anglų)
Virginija Masiulionytė
Vertinimo raiška teismo sprendimuose vokiečių ir lietuvių kalbomis
46-76
PDF in German (anglų)
Mercedes Querol-Julián | Inmaculada Fortanet-Gómez
Vertinimas konferencijos pranešimo klausimų ir diskusijos dalyje: teoriniai multimodalinės analizės pagrindai
77-98
PDF in English (anglų)
Benita Riaubienė
Pozicijos konstrukcijos: tarp depiktyvų ir rezultatyvų
99-119
PDF in Lithuanian (anglų)
Irena Smetonienė | Danutė Daučiūnaitė
Politinė eufemizacija publicistinių straipsnių antraštėse
120-142
PDF in Lithuanian (anglų)
Vita Valiukienė
Prancūzų kalbos konstrukcijų su veiksmažodžiais devoir ‘privalėti’, falloir ‘reikėti’ multifunkcionalumas: prancūzų–lietuvių kalbų tekstynu paremtas tyrimas
143-172
PDF in Lithuanian (anglų)
×
##user.username##
*
##common.required##
##user.password##
*
##common.required##
##user.login.rememberUsernameAndPassword##
##user.login##
##user.login.forgotPassword##
Neturite paskyros?
Registruokites