Pradžia
Numeriai
Einamasis
##navigation.archives##
##common.search##
##navigation.about##
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
##navigation.register##
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai"
Recenzavimas
##navigation.register##
##navigation.login##
en
T 50 Nr. 2 (2020): Jaunųjų mokslininkų darbai
Pradžia
Numeriai
Einamasis
##navigation.archives##
##common.search##
##navigation.about##
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
##navigation.register##
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai"
Recenzavimas
##navigation.register##
##navigation.login##
en
##navigation.register##
##navigation.login##
en
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Jaunųjų mokslininkų darbai
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Jaunųjų mokslininkų darbai
T 50 Nr. 2 (2020)
Jaunųjų mokslininkų darbai
Jaunųjų mokslininkų darbai
Publikuota 2020-11-05
Socialiniai mokslai
Eglė Bušmaitė | Angelė Kavaliauskienė
Mentorystės reikšmė pradedančiųjų muzikos mokytojų profesinėje veikloje
8-14
pdf
Justina Šiupinytė | Angelė Kavaliauskienė
Būsimųjų muzikos pedagogų požiūris į reflektyvaus mokymo(si) galimybes
16-22
pdf
Sonata Lažauninkienė
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaiko savo veiklos įsivertinimo procesas: pedagogų įžvalgos
24-31
Rūta Sutkutė
Islamo ir musulmonų reprezentacija kinematografijoje: filmų „Bėgantis paskui aitvarą“ ir „Nuolankumas“ analizė
32-44
Fiziniai mokslai
Daina Baravykienė | Antanas Garbaliauskas | Virginija Garbaliauskienė
Elipsinių kreivių L funkcijų išvestinės diskretusis universalumas
46-50
Mindaugas Jasas | Renata Macaitienė
Mišrusis jungtinis Selbergo klasės L funkcijų ir periodinių Hurvico dzeta funkcijų universalumas
51-59
Technologijos mokslai
Ramunė Klevaitytė | Virginija Sacevičienė | Vitalija Masteikaitė | Virginijus Urbelis
Struktūros parametrų įtaka audinių paslankumui
62-70
×
##user.username##
*
##common.required##
##user.password##
*
##common.required##
##user.login.rememberUsernameAndPassword##
##user.login##
##user.login.forgotPassword##
Neturite paskyros?
Registruokites