Paauglių mokėjimo vertinti elgesį ypatumai

Santrauka

Mokėjimai vertinti elgesį – sudėtingas fenomenas. Pirmiausia jis remiasi mokėjimais verlinti atskirus poelgius, atspindinčius elgesio vertinimo ypatumus ir jų taikymo įvairiose situacijose būdus. Mokėjimai vertinti elgesį yra integralinė ir dinamiška asmenybės savybė, kurią išreiškia mokėjimai konstatuoti patį poelgio faktą, mokėjimai apibūdinti situaciją, kurioje poelgis kilo, mokėjimai doroviškai vertinti kitų poelgius, ir mokėjimai doroviškai vertinti savo poelgius. Siekiant nustatyti šių mokėjimų susiformavimo lygį ir ypatumus, pagal specialiai sudarytą metodiką buvo atliktas tyrimas, kuriame dalyvavo daugiau kaip 800 V-IX klasių mokinių. Rezultatai atskleidė, jog daugelio mokinių mokėjimų lygis yra nepakankamas. Labiausiai išvystytas gebėjimas konstatuoti patį poelgio faktą, o mažiausiai išvystytas gebėjimas doroviškai vertinti savo elgesį.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.