Vaikų kompiuterinės kultūros komunikacinio diskurso empirinis tyrimas

Santrauka

Profesorė socialinių mokslų (edukologijos)
habilituota daktarė
Šiaulių universitetas
P. Višinskio g. 25-108, LT-76351 Šiauliai
Tel. (8 41) 59 57 46
El. paštas: etmc@cr.su.lt

Socialinių mokslų (edukologijos) daktarė
Šiaulių universitetas
P. Višinskio g. 25-412, LT-76351 Šiauliai
Tel. (8 41) 59 57 10
El. paštas: erika.sa@cr.su.lt


Straipsnyje nagrinėjamas vaikų kompiuterinės kultūros komunikacinis diskursas, vykstantis patirtinio žinojimo kontekste. Atskleidžiama, kaip šio diskurso empiriniam tyrimui yra taikoma viena iš šiuolaikinių metodologinių prieigų – socialinės tikrovės konstravimo teorija (Berger, Luckman, 1999). Nurodomas minėto diskurso turinys ir jo socialinės-edukacinės prasmės, išryškinančios vaikų kompiuterinės kultūros visavertiškumą, jos svarbumą, kuriant bendrąją komunikacinę kultūrą.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##