Suomijos universitetų akademinės profesijos padalytos galimybės valdyti ir vadovauti
Straipsniai
Timo Aarrevaara
University of Lapland, Finland,
Sanna Ryynänen
University of Lapland, Finland,
Ville Tenhunen
University of Helsinki, Finland,
Pekka Vasari
University of Lapland, Finland,
Publikuota 2021-09-08
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2021.46.3
PDF (anglų)
HTML (anglų)

Reikšminiai žodžiai

akademinė profesija
valdymas
įtaka
darbo sąlygos

Santrauka

Suomijos aukštąjį mokslą sudaro į mokslinius tyrimus ir taikomųjų mokslų dėstymą orientuoti universitetai, abu sektoriai yra svarbūs moksliniams tyrimams, plėtrai ir inovacijoms. Šiame straipsnyje analizuojamas universitetų vadovavimas ir valdymas instituciniu ir akademiniu lygmenimis remiantis atsakymais į atskirus Akademinės profesijos žinių visuomenėje (angl. APIKS) apklausos klausimus apie akademinių padalinių veiklos tikslus ir mokslininkų bei dėstytojų įtaką ir galias priimant sprendimus bei svarstant darbo krūvį. Abiejų Suomijos aukštojo mokslo sektorių institucijos pabrėžia strategijų svarbą ir labai priklauso nuo viešojo finansavimo. Abu sektoriai taip pat orientuojasi į valdymą pagal veiklos rezultatus.

PDF (anglų)
HTML (anglų)

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.