Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
T 44 (2020): Acta Paedagogica Vilnensia
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
Prisijungti
en
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Acta Paedagogica Vilnensia
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Acta Paedagogica Vilnensia
T 44 (2020)
Acta Paedagogica Vilnensia
Publikuota 2020-09-01
Pradžios puslapiai
Irena Stonkuvienė
Redakcinė kolegija ir turinys
1-7
PDF (anglų)
Irena Stonkuvienė
Pratarmė
8-9
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Straipsniai
Michael Young
Žinojimas ir švietimo sociologija
10-17
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Rimantas Želvys | Rita Dukynaitė | Jogaila Vaitekaitis | Audronė Jakaitienė
Švietimo tikslų transformacija į rezultatų rodiklius Lietuvos ir tarptautinėje švietimo politikoje
18-33
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Olena Zhukova | Ilona Fjodorova | Dzintra Iliško
Pradedančiųjų dirbti mokytojų žinios ir įsitikinimai apie švietimą darniam vystymuisi
34-44
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Asta Dilytė | Daiva Skučienė | Eugenijus Dunajevas
Visos dienos mokyklos steigimas Lietuvoje: institucinė analizė
45-61
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Inese Stars | Zanda Rubene
Paauglių supratimas apie sveikatos informacijos įvertinimą kaip kritinis jų sveikatos raštingumo komponentas: fenomenografinė studija
62-80
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Ina Grasmane | Anita Pipere
Psichopedagoginė intervencija kaip vaikų dvasinio intelekto vystymasis: teorinio pagrindo paieškos
81-98
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Agnė Brandišauskienė | Aušra Daugirdienė | Jūratė Česnavičienė | Ramutė Bruzgelevičienė
Žemų mokymosi pasiekimų įveikos paieška: neurodidaktinės įžvalgos
99-113
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Aušra Žemgulienė
Istorinio laiko supratimas pradinėse klasėse: ugdymo lūkesčiai ir pasiekimai
114-128
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Aušra Degutytė-Kančauskienė
Mokėjimo mokytis kompetencijos aktualizavimo tyrimas chemijos pamokose
129-140
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Birutė Aleksandravičiūtė | Kęstutis Liekis
Šiuolaikinės mokymo(si) strategijos aukštosiose mokyklose: komandomis grįstas mokymas(is)
141-151
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Marija Griniuk
Performanso pedagogika: „Fluxus“ pedagogikos metodų taikymas šiuolaikiniame Lietuvos kontekste
152-163
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Kita
Arūnas Poviliūnas
Apie mokytojų rengimo būdus ir jų institucionalizavimą
164-170
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Kronika
Vita Venslovaitė
Apie Jūratės Baranovos ir Lilijos Duoblienės metodinę priemonę „Filosofija vaikams“
171-172
PDF (anglų)
HTML (anglų)
Pabaigos puslapiai
Irena Stonkuvienė
Apie autorius
173-178
PDF (anglų)
Irena Stonkuvienė
Nurodymai autoriams ir bibliografiniai duomenys
179-184
PDF (anglų)
×
##user.username##
*
##common.required##
##user.password##
*
##common.required##
##user.login.rememberUsernameAndPassword##
##user.login##
##user.login.forgotPassword##
Neturite paskyros?
Registruokites