Argentinos valstybinių universitetų mokslininkų ir dėstytojų įtaka institucijai išorės kontrolės kontekste
Straipsniai
Mónica Marquina
Interdisciplinary Nucleus of Training and Studies for Educational Development (NIFEDE), National Scientific and Technical Research Council (CONICET), Universidad Nacional de Tres de Febrero, Argentina,
Cristian Pérez Centeno
NIFEDE, Universidad Nacional de Tres de Febrero, Argentina,
Nicolás Reznik
Universidad Nacional de Tres de Febrero, Argentina,
Publikuota 2021-09-08
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2021.46.4
PDF (anglų)
HTML (anglų)

Reikšminiai žodžiai

universitetas
akademinė profesija
Argentina
recenzentai
akademinė įtaka

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama Argentinos mokslininkų įtaka savo institucijai dėl gilių visuomenės reformų aukštojo mokslo sistemoje didėjančios išorės kontrolės kontekste. Remiantis Akademinės profesijos žinių visuomenėje (angl. APIKS) apklausos duomenimis siekiama išanalizuoti, kiek ir kaip pastarojo meto pokyčiai viešosios politikos ir valstybinių agentūrų lygmeniu paveikė akademinę profesiją Argentinoje – dėstymą, mokslinius tyrimus ir socialinio įtraukimo veiklas ir šių pokyčių įtaką suvokiant savo instituciją. Nors bendrai tikima, kad naujasis scenarijus sumažino akademinės bendruomenės galias, mūsų tyrime ne visi mokslininkai ir dėstytojai atsakė vienodai.

PDF (anglų)
HTML (anglų)

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.