PAŽINTINIAI MOKĖJIMAI IR JŲ RAIŠKOS MODELIS: CHEMIJOS DALYKO ATVEJIS

Santrauka

Socialinių mokslų (edukologijos) doktorantas
Vilniaus universiteto Edukologijos katedra
Universiteto g. 9/1, LT-01513 Vilnius
Tel. (8 5) 266 76 25

Straipsnyje nagrinėjama pažintinių mokėjimų sąvoka ugdymo rezultatą apibrėžiančių sąvokų der­mėje, pasiūlomas pažintinių mokėjimų apibrėžimas. Nagrinėjamos šiuolaikinės ugdymo tikslų tak­sonomijos, galinčios sudaryti teorinį pagrindą pažintinių mokėjimų raiškos požymiams apibrėžti. Pristatomas teorinis-empirinis modelis, skirtas tirti mokinių pažintinius mokėjimus chemijos daly­ko pagrindu.

80-91.pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.