Virtualaus kurso terminologijos lingvistinė analizė

Santrauka

Straipsnyje analizuojamas kompiuterių architektūros virtualus kursas. Parengtas šio kurso kom­piuterinis tekstynas. Dažninės analizės rezultatai pagal B. Davey ir M. Bauman metodikas rodo, kad anali­zuojamas tekstas yra vidutinio sudėtingumo. Naujų terminų naudojimo analizė rodo, kad tekste nėra daug nežinomų terminų (tik 3,455% viso tekstyno). Remiantis J. Mik ir N.I. Gez tyrimais galima teigti, kad virtualus kursas nėra sudėtingas, nes studentui per akademinę valandą reikės įsisavinti 2,5 naujo termino. Atlikus tyrimus pagal W.S. Gray ir B.E. Leary siūlomas metodikas išaiškėjo, kad kurse vartojama daug ilgų žodžių ir sakinių, dėl ko apsunkinamas medžiagos įsisavinimas. Apibendrinus tyrimus galima teigti, kad virtualus kursas yra vidutinio sudėtingumo.

pdf (anglų)
##submission.license.cc.by4.footer##

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##