Pradžia
Numeriai
Naujausias Nr.
Archyvas
Paieška
Redakcinė kolegija
Skelbimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Registruotis
Prisijungti
en
Matematikos didaktinio proceso ribotumai pereinant nuo mokymo prie mokymosi modelio
Pradžia
Numeriai
Naujausias Nr.
Archyvas
Paieška
Redakcinė kolegija
Skelbimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
##common.editorialMasthead##
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Registruotis
Prisijungti
en
Registruotis
Prisijungti
en
Straipsniai
Regina Novikienė
Kauno technologijos universitetas
Stasė Petraitienė
Kauno technologijos universitetas
Publikuota 2002-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.2002.32946
PDF (anglų)
##submission.howToCite##
Novikienė, R. ir Petraitienė, S. (2002) „Matematikos didaktinio proceso ribotumai pereinant nuo mokymo prie mokymosi modelio“,
Lietuvos matematikos rinkinys
, 42(spec.), p. 417–422. doi:
10.15388/LMR.2002.32946
.
##submission.howToCite.citationFormats##
##plugins.generic.citationStyleLanguage.style.acm-sig-proceedings##
##plugins.generic.citationStyleLanguage.style.acs-nano##
##plugins.generic.citationStyleLanguage.style.apa##
##plugins.generic.citationStyleLanguage.style.associacao-brasileira-de-normas-tecnicas##
##plugins.generic.citationStyleLanguage.style.chicago-author-date##
##plugins.generic.citationStyleLanguage.style.harvard-cite-them-right##
##plugins.generic.citationStyleLanguage.style.ieee##
##plugins.generic.citationStyleLanguage.style.modern-language-association##
##plugins.generic.citationStyleLanguage.style.turabian-fullnote-bibliography##
##plugins.generic.citationStyleLanguage.style.vancouver##
##submission.howToCite.downloadCitation##
##plugins.generic.citationStyleLanguage.download.ris##
##plugins.generic.citationStyleLanguage.download.bibtex##
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Lietuvos matematikos rinkinys
##navigation.breadcrumbSeparator##
T 42 (2002)
##navigation.breadcrumbSeparator##
Matematikos didaktinio proceso ribotumai pereinant nuo mokymo prie mokymosi modelio
T 42 (2002)
Matematikos didaktinio proceso ribotumai pereinant nuo mokymo prie mokymosi modelio
Santrauka
Santraukos nėra.
PDF (anglų)
##submission.license.cc.by4.footer##
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##
Regina Novikienė,
Z kartos vaikų matematikos mokymo(si) organizavimo problemos
,
Lietuvos matematikos rinkinys: T 56 (2015): B serija
Bronė Narkevičienė, Regina Novikienė,
Matematikos didaktikos mokslas Lietuvoje: Quo vadis?
,
Lietuvos matematikos rinkinys: T 59 (2018): B serija
Regina Novikienė, Rasa Matiukaitė,
Gilaus ir paviršutiniško matematikos mokymosi raiškos tendencijos KTU
,
Lietuvos matematikos rinkinys: T 54 (2013): B serija
Regina Novikienė,
Kompetencijomis grįstos taikomosios matematikos bakalauro studijų programos sudarymo modelis
,
Lietuvos matematikos rinkinys: T 53 (2012): B serija
Regina Novikienė, Rasa Matiukaitė,
Matematikos mokymo(si) kokybės gerinimo galimybės KTU
,
Lietuvos matematikos rinkinys: T 50 (2009)
Regina Novikienė, Nijolė Čiučiulkienė,
Studijų modelių realizavimo problemos mokantis matematikos universitete
,
Lietuvos matematikos rinkinys: T 46 (2006)
Regina Novikienė, Liuda Šiaučiukėnienė,
Prieštaravimai matematikos didaktinėje sistemoje, realizuojant tradicinį studijų modelį
,
Lietuvos matematikos rinkinys: T 43 (2003)
Stasė Petraitienė, Liepa Bikulčienė, Violeta Kravčenkienė,
Matematikos dėstymas naudojant Mathcad programinę įrangą
,
Lietuvos matematikos rinkinys: T 42 (2002)
×
##user.username##
*
##common.required##
##user.password##
*
##common.required##
##user.login.rememberUsernameAndPassword##
##user.login##
##user.login.forgotPassword##
Neturite paskyros?
Registruokites